Anzio een levendige stad.

9 juni 2022 - Anzio, Italië

Het huisje in Anzio bij Cinzia is primitief maar wel knus.

Heerlijk geslapen op deze 8 juni.

Vanmorgen vroeg op en ff lekker ons eigen ontbijtje klaargemaakt.

Na de kookkunsten van Cinzia gisteravond hadden we geen vertrouwen in het ontbijt.

Vroeg op pad met de wandelschoenen aan naar het natuurpark.

Bij aankomst bleek het park alleen op dinsdag en het weekend open te zijn. Omgekeerd en een borreltje opgezocht voor een koffie.

Bleek nog een gast te zitten die geen vertrouwen had in het ontbijt van Cinzia. Het was een vrouw uit Rome die naast het Vaticaan woont en zelf ook een B&B heeft.

Gezellig zitten kletsen en wat gegevens uitgewisseld waarna we besloten naar de grotten te gaan in Anzio centrum aan de zee.

20220608_103441

20220608_110204

Flink stuk langs het strand gewandeld en daarna bij een strandtenten een broodje en wat fris genomen.

Nog ff naar de supermarkt geweest waarna we terug naar ons huisje gekeerd zijn.

Vanuit ons huisje hebben we wederom een flinke strandwandeling ondernomen.

Het weer was zeer aangenaam zo'n 28 graden.

Nadat we terug waren hebben we ons opgefrist en naar het centrum gegaan voor een diner.

Oh ja Made was die middag 1 schoen verloren bij het instappen van de auto.

Toen we terug kwamen had iemand de schoen gevonden en op de rotonde neergezet,  schoenen weer compleet haha.

Bij La Mare was de keus klein.

Menu klein, middel of normaal.

Gekozen voor normaal,  18 euries , zal wel voldoende zijn.

Het was veeeeel te veel.

3 schalen vis

Pan spaghetti

4 schalen vis

Wel super lekker halve pan spaghetti en 1 schaaltje vis niet opgegeten. We liepen over.

20220608_201503

20220608_205247

20220608_205316

Een hele fijne dag gehad vandaag, en 4,50 voor een halve liter wijn die opperbest smaakte was ook top.

Morgen een lange rit naar Palmi in de voet van de laars.